
Poëzie in de tuin
17 juni | 20:00 – 21:30
‘Gelukkig kwam er iemand naast me zitten…..’
Samen gedichten lezen en daarover mijmeren op een zomerse woensdagavond. Dat kan deze zomer weer in de tuin van de kerk in Eindhoven. Want als je samen leest, ontdek je altijd meer. We sluiten af met een drankje. Je wordt uitgenodigd om een gedicht mee te nemen dat bij het thema van de avond aansluit. Op 17 juni is dat: ‘Wat vliegt daar?’ Gedichten over vogels en alles wat verder vliegt.
Leiding: ds. Esther van der Panne